موزیک روز و دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ ایرانی,به موزیک,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید,دانلود ترانه,دانلود آلبوم,دانلود موزیک ویدیو

موزیک روز و دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ ایرانی,به موزیک,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید,دانلود ترانه,دانلود آلبوم,دانلود موزیک ویدیو

آهنگ جدید حبیب مرد تنهای شب

دانلود آهنگ جدید حبیب مرد تنهای شب

من مرد تنهای شبم مهر خموشی بر لبم
تنها و غمگین رفته ام دل از همه گسسته ام
تنهای تنها غمگینو رسوا تنها و بی فردا منم
تنهای تنها غمگینو رسوا تنها و بی فردا منم
من مرد تنهای شبم مهر خموشی بر لبم

شعر آهنگ جدید حبیب مرد تنهای شب

من مرد تنهای شبم صد قصه مانده بر لبم
از شهر تو من رفته ام کوله بارم را بسته ام

بی فکر فردا با خود و تنها عابر این شبها منم
بی فکر فردا با خود و تنها عابر این شبها منم

من مرد تنهای شبم مهر خموشی بر لبم

من مرد تنهای شبم صد قصه مانده بر لبم

از شهر تو من رفته ام کوله بارم را بسته ام

بی فکر فردا با خود و تنها عابر این شبها منم
بی فکر فردا با خود و تنها عابر این شبها منم

من مرد تنهای شبم مهر خموشی بر لبم

من مرد تنهای شبم صد قصه مانده بر لبم
من مرد تنهای شبم مهر خموشی بر لبم

دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.